Blogia
355ml

6.0.3 ver 94 Seconds - Categories Game volledige hacktool Android

⬆ 94 Seconds - Categories Game hack generator

 

Ik ben al jaren dol op deze game, maar na het updaten naar ios11 was ik gedwongen om de nieuwe versie te downloaden, en ik ben geen fan. Ten eerste vind ik het niet leuk om popcultuuritems te raden. Ik ben niet goed thuis in strips, wat waarschijnlijk geldt voor de meeste jonge mensen, en tv is gewoon een te brede categorie die te veel afhankelijk is van leeftijd en andere demografische gegevens. De game moet alle tv-programma's in de geschiedenis van de tijd accepteren of deze niet als categorie hebben. Mijn tweede probleem is dat de relaxmodus ontbreekt. Ik hield echt niet van het spelen van het getimede spel, en ik vond het zo leuk om de relax-uitdagingen met mijn vrienden te spelen. Ik hoop dat de ontwikkelaars het snel terug zullen brengen met een aantal leuke, eerlijke categorieën op basis van algemene kennis in plaats van popcultuur. :). 200 Chronos. Taal - Spaans. genre - Woord. Data publiceren - 2012/11/02. 1 categorie, 1 letter, 1 woord om te vinden en hoger te scoren dan je vrienden. versie - 6.0.9.

 

2 nov. 2012 Lees reviews, vergelijk klantbeoordelingen, bekijk screenshots en leer meer over 94 Seconds - Categorieën Game. Download 94 seconden - Categorieën Game en geniet ervan op uw iPhone, iPad en iPod touch. 94 seconden: categorie woordspel downloaden voor pc? Super goed.

 

0 comentarios